vineri, 14 mai 2010

Femeile sunt egale...intre ELE!

Femeile sunt egale cu barbaţii, dar, de cele mai multe ori barbaţii sunt mai egali decat femeile!

Parerea mea...hîc!

Un subiect care mă macină...să mă scuze femeile care cred ca sunt egale (cu ceva). De fapt să nu mă scuze pentru că acele femei care strigă sus si tare că ele sunt egale cu barbatii, sunt cele care se cred de fapt superioare.

Deci pană una alta eu nu cred în egalitatea între sexe, poate in complementaritare(o exista cuvantul asta?!). Exista...uh, Google...il iubesc! Da, vorbeam de faptul ca nu suntem egali si nici nu cred ca vom fi, azi, maine sau peste 100 de ani. De fapt din todeauna ideea asta mi s-a parut stupida "egalitate intre sexe". Pai diferenta incepe inca din gradinita "-Mami, mami, Gigel mi-a aratat azi ca are ceva intre picioare si io nu am! - Lasa Mimişor, fata mamii, ca atunci cand o sa fii mare o sa ai cate vrei tu!"
Hai sa o luam usor, incepand cu inteligenta, ca acolo vor sa fie egale femeile cu barabatii. Culmea, DOAR ACOLO; nu vor sa fie mai puternice, sa aiba mai mult chef sa sex, sa aiba mai mult par pe picioare, sa numai fie asa deprimate si anxioase, Acolo e bataia de fapt: CINE E MAI INTELIGENT?!

Va spun eu ca-i simplu: barbatii!

Si da, pentru feministele care citesc, femeile sunt egale cu barbatii, in special la fiecare 28 de zile!

2 comentarii:

  1. Imi cam gadila orgoliul masculin poastul asta. Era si un banc dragut:
    "- de ce au femeile menstruatie?
    - pentru ca merita!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Destul de...vag...sunt putine femei care sustin ca sunt egale cu barbatii...si mai putine care urla ca's superioare;daca stau sa ma gandesc,in zilele noastre,exista putine femei... Ei bine...femeile nu's egale cu barbatii,e imposibil...exista femei superioare,dar acele femei nu se declara nicicum...ele demonstreaza. Ar fi interesant,daca te declari "misogin"(pt ca nu cred ca u chiar urasti femeile)sa aduci mai multe argumente "impotriva" egalitatii femeilor,nu intre ele,ci cu barbatii.:) A.G.

    RăspundețiȘtergere