duminică, 16 mai 2010

cea mai de rahat zi e lunea

DA, cea mai de rahat zi e lunea PUNCT

Dupa un weekend liber pentru care inca mai fac plecaciuni in fata "prea-maritului meu loc de munca", a se citi "bagami-as picioarele in el", sosesc la servici nu luni dimineata ci luni la 13 si un sfert. Vezi tu, eu lucrez in ture, cam cum lucrau muncitorii aia care construiau Transfagarasanul si nu cum lucreaza astia la autostrada a 3-a de la ora 7-8 si cateodata. Buuun...deci ajung la servici bine mersi si incepe distractia: vezi ca te cauta dl X, intreba daca sunt gata fisele alea. Vezi ca Y a facut o tampenie cat timp erai tu libera si acum trebuie tu sa explici de ce si eventual sa ai si grija sa nu se mai intample. AAAAA vezi ca vine inspectie de la "Partid" (IAR?)si trebuie sa fie totul pus la punct. Aici m-am blocat: inspectie de la "partid"...IAAAAAAAAR? Am inceput sa cotrobai prin actele facute de la inceputul anului. M-a tinut cateva zeci de minute, pana mi-am dat seama: De ce ma stresez? Ca oricum ce vor ei iese si daca lor li se pare verde si ea e violet(ca se poarta) pot eu sa o vopsesc si zebra ca tot nu am dreptate. Atunci am inceput sa ma gandesc: dece ne e frica/teama? De ce ne e teama de inspectii la servici, de politie pe strada, de ce avem emotii la examene samd.
Ar trebui sa intensificam sentimentele placute si nu altele. HAi sa ma bucur de o cafea si de o melodie frumoasa "Azi nu"(intotdeauna Azi nu) si spun FUCK THEM. FUCK THEM ALL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu